Magunkról

Cégismertető, munkatársaink, cégadatok és tárhelyszolgáltatónk adatai

1995-ös megalakulása óta cégünk az ország egész területén ismert fogászati termékeket forgalmazó vállalkozássá nőtte ki magát. Az általunk képviselt gyártók magas minőségű és kedvező ár-érték arányú termékei garantálják vásárlóink töretlen elégedettségét és bizalmát.

Eszközkínálatunkban megtalálhatóak a több mint 80 éves múlttal rendelkező olaszországi Castellini fogászati kezelőegység gyártó, az elnyűhetetlen kompresszor és elszívó készülékeiről híres Cattani, valamint a megbízható turbinái és kézidarabjai által kedvelt japán NSK termékei. Ezek értékesítése mellett nagy hangsúlyt fektetünk a hozzájuk tartozó egyéb nélkülözhetetlen szolgáltatások (alkatrészellátás, szervizháttér, szaktanácsadás) biztosítására.

Anyagkínálatunkban a fogászati ellátáshoz szükséges termékek teljes kínálata fellelhető. Legyen szó egy öblítőpohárról, forgóeszközről vagy a legújabb fényre kötő tömőanyagról, mi igyekszünk minden vásárlói elvárást teljesíteni! Kiemelt gyártók: Coltene, Roeko, Hanel, Hygenic, NTI, Larident, SteriFIT, Euronda, Poldent....

Forgalmazott termékeink a végfelhasználók és a kereskedelmi feltételeinknek megfelelő viszonteladó partnerek számára is egyaránt elérhetők. Csatlakozzon vásárlóink táborába és kérjen ajánlatot praxisellátásra vagy érdeklődjön viszonteladói feltételeink felől!

Munkatársaink

Freund Csabáné Rozália

Kereskedelmi ügyintéző

Hegedűs Olga

Kereskedelmi ügyintéző

Kiss Árpád

Ügyvezető

Cégadatok

Teljes név: "PANNON-DENTAL" Fogászati és Kereskedelmi Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Rövidített név: PANNON-DENTAL Kft.

Cím: 8200 Veszprém, Stadion út 21.

Adószám: 11520021-2-19

Cégjegyzékszám: 19 09 502768

Telefonszám: +36 88 410 333

E-mail: office@pannondental.hu

Tárhelyszolgáltató adatai

Megnevezés: MEDIACENTER HUNGARY KFT.

Székhely: 6001 KECSKEMÉT, SOSZTAKOVICS U. 3. II. em. 6. a.

Levelezési cím: 6001 KECSKEMÉT, PF. 588.

Ügyfélszolgálat: mediacenter@mediacenter.hu

Rólunk

1995-ös megalakulása óta a Pannon Dental Kft. országosan ismert fogászati termékeket forgalmazó céggé nőtte ki magát. Nevünk egybeforrt a minőséggel, a precíz munkával és a megfelelő szakmai tapasztalattal.

Nyitva tartás

Hétfő: